dimarts, 28 de juliol del 2009

FOTOGRAFIA Barcelona Dissabte 12 de setembre 19h

Hola a tots! Sóc aficionat a la fotografia (és la meva passió) i m’agradaria compartir la meva afició amb altres i amb qui pugui ajudar-me una mica a resoldre problemes tècnics. No amago que m’agradaria conèixer gent experta per a poder aprendre i també que estic interessat en organitzar una exposició col•lectiva. El que més m’agrada és la fotografia relacionada amb l’arquitectura. Per a qui es vulgui animar estaré a la cafeteria del hotel Pulitzer del carrer Bergara 8 de Barcelona, el dissabte 12 de setembre a les 19h . No crec que tinguem pèrdua però si veniu moltíssims i moltíssimes jo aniré amb una camisa blanca i uns pantalons de color pedra. Em dic Pere. Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada