dimecres, 11 de novembre del 2009

APRENDRE LLENGÜES-GRUP CONVERSA ANGLÈS-Barcelona Dissabte 28 de novembre 19h-

Hola a tots! Em dic Judit i també estic interessada en els grups de converça en anglès i veig que més gent voldria organitzar trobades per practicar l'idioma. He estat un any viatjant per Estats Units i el meu nivell no és dolent però em fa por perdre el que ja he aprés així que si voleu podem trobar-nos i a veure que passa. Proposo el dissabte 28 de novembre a les 19h. Potser és un pel just però és que el mes de desembre el tinc molt complicat i ja ens aniríem al gener. Per el primer dia qualsevol lloc val així que com més cèntric millor no?...doncs al Zurich de Plaça Catalunya. Si som molts i no hi cabem ja buscarem un altre lloc. Portaré un jersei de coll alt vermell, tinc 28 anys, 1,60 i el cabell llarg ros. Tot i que no és imprescindible, si deixeu missatge de confirmació millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada