dijous, 27 d’agost del 2009

CICLOTURISME Barcelona Dissabte 3 d'octubre 10h

Jo no tinc molt temps així que aquest lloc em sembla molt bona idea per a fer noves amistats. Em presentaré em dic Pere, tinc 42 anys i sóc advocat. Tinc molts interessos i aficions i el cicloturisme és una d’elles. M’agrada fer excursions de dificultat mitja i he viatjat força amb la bicicleta. També els dissabtes al matí que estic a Barcelona vaig a la carretera de les aigües per a fer una mica d'exercici i cremar calories. Així que si algú es vol apuntar proposo una trobada amb bicis dissabte 3 d’octubre a les 10h. Ens trobem davant del restaurant La Venta (al final del tramvia Blau) A mig recorregut podem fer un aperitiu a un lloc que conec. Que no tot ha de ser patir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada