diumenge, 23 d’agost del 2009

APRENDRE LLENGÜES -GRUP CONVERSA ANGLÈS- Barcelona Dimarts 29 Setembre 19h

Tinc un bon nivell d’anglès però poques ocasions de practicar-lo i sempre em sembla que se menys del que en se en realitat. M’agradaria dedicar un parell d’hores a la setmana a conversar en anglès i faig aquesta convocatòria per el si algú més s’apunta. El primer dia ens podem trobar al bar de la Associació Cultural Casa Orlandai carrer Jaume Piquet, 23 de Barcelona el dimarts 29 de setembre a partir de les 19h. Un cop ens trobem podem triar un altre lloc que ens vagi bé a tots o canviar el dia i hora de la trobada si ens convé. Per a centrar-nos una mica i per que la cosa fluexi el primer dia jo faré de moderadora. I també per a que tots ens podem conèixer la dinàmica serà que a mida que anem arribant ens presentem i prenem la paraula. Per torns, la resta farem preguntes. Cada setmana escollirem un tema per tal de preparar-nos el vocabulari. El primer dia, i com no, parlarem de les vacances i de viatges. Remenber: Only speak in English! Montse.

2 comentaris:

  1. Hola, em dic Gemma i també estic interessada en practicar l'anglès. Aquesta trobada es fa fer i es continua fent???

    ResponElimina
  2. Hola, em dic Meri. Jo també estic interessada en la conversa d'anglès. Podeu dir on us reuniu?
    Gràcies! Meri

    ResponElimina